tiistai 31. tammikuuta 2012

Treeniä naiselliseen makuun - Victoria`s Secretin mallien opastamana

Aamulla kun heräsi, joka paikkaan sattui. Lihaskipu tuntui siltä kuin joku olisi hakannut mut yön aikana. Katsoin vieressä tuhisevaa miestä, joka vielä nukkui ja unohdin ajatuksen. Ehkä lihaskipu kuitenkin johtui kuluneen viikon salivisiiteistä ja mun äärettömän huonosta pohjakunnosta.

Kuluneella viikolla tuli testattua mm. Foreverin Bootcamp joka oli mielettömän hauska, mutta rankka lihaskuntotunti. Sitä voisi verrata Bodycombattiin: juoksua, sykkeen nostatusta, lihaskuntoa 24-18-12-8 sarjoina ja paaaaljon hikeä. Mä olen sen verran laiska liikkumaan, että ryhmäliikuntatuntien ryhmäpaine sopii mulle hyvin. Ajatus siitä, ettei viitsisi olla aina se ensimmäinen joka luovuttaa, lävähtää mattoon tai hengittää kieli polvissa, auttaa puskemaan eteenpäin. Ainakin useimmiten. Joskus mä kuitenkin olen juuri se ensimmäinen joka tekee matolla kuolemaa, kun muut vielä jatkaa.

Blogeja selaillessani löysin Jenni Ukkosen blogin kautta muutaman loistavan treenivideon. Aina ei jaksa lähteä salille, mutta kotonakin voi treenata.  Välillä sitä miettii myös salilla, että miten voisi treenata tehokkaasti, mutta kuitenkin liiaksi lihaksia kasvattamatta. Monilla naisilla on varmasti mielessä enemmän kiinteytys kun sikaniskan ja haban hankkiminen. (Vaikka toisinaan kun katsoo äijänurkkauksessa kyykkääviä mammoja, en ole ihan varma heidän tavoitteistaan.)








Kurkatkaa nää videot jos kiinnostaa. Näissä videon misuissa silmää lepää hieman enemmän kuin omassa salilookissa, mutta ainakin tässä on motivaation kasvatusta kerrakseen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti