lauantai 21. tammikuuta 2012

Miehistä muotia, I like!

Välillä on ihana seurata vähän miestenkin muotia. Onneksi mun mies viihtyy hyvin vaatekaupoissa, se on molempien etu ;) Välillä saatan yksinkin kierrellä miestenvaateosastolla ja katsoa jos löytyisi jotain kivaa miehelle tai veljille. Oon jopa ostanut isälleni jonkun verran vaatteita. (Tosin on myös kertoja jolloin oon luullut löytäneeni jotain uskomattoman ihanaa ja joku meiän miehistä on vaan tokaissut: "Täh, etkai sä oikeesti luule, että mä pidän tätä!")



Miesten asusteet on monesti sellaisia, että ne kelpaisi myös mulle! Nahkaset weekend laukut, huivit jne. Esimerkiksi Tigerin miesten laukut on ihania!






Ja mun ei varmaan tarvitse erikseen edes mainita, mutta silmä lepää etenkin Tukholman katumuodissa. Ruotsalaiset vaan yksinkertaisesti ON tyylikkäämpiä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti