keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Puolivuotishääpäivä

Nyt on ollut vähän kiirettä ja yhteinen aika on toisinaan jäänyt vähän vähemmälle. Sinänsä hassu ajatus juhlia puolivuotishääpäivää, mutta mä oon aina sen kannalla, että arjen keskelle pitää saada vähän juhlaa jos siihen on pientäkin syytä. Välillä syytä ei edes tarvitse. Nautiskelu on mun mielestä myös silloin sallittua. 






Me käytiin yhdessä salilla ja herkuteltiin katkarapu - avocado - smetanaleivillä ja rose kuoharilla. Katottiin pari jaksoa Revengeä ja kaaduttiin sänkyyn. Aamulla odotti taas arjen haasteet.


Leivät oli mielettömän helppo tehdä. Ostin valmiita saaristolaisleipäruisneppejä ja tein päästäni siihen tahnan. Kokeilin mikä kaikki toimisi yhdessä. Tykkäsin itse kovasti ja niin tykkäsi mieskin. Mun makeamaha olisi pohjaton, mutta kun mies ei oikein välitä makeasta, niin pitää panostaa enemmän suolaiseen herkkuun. Noh, onhan se toki usein terveellisempääkin.

Päällinen

Smetanaa
Creme fraichea
Katkarapuja
Avokadoa ja pari tomaattia
Ruohosipulia & punasipulia
Sitruunapippuria & sitruunamehua


 
Oon aina tykännyt ruotsalaisista artisteista monestakin syystä, mutta nyt listalla on taas pari uutta suosikkia. Yllätyksekseni oon ruvennut tykkäämään vähän enemmän elektrosoundista. Etenkin jos se on ruotsalaista ;) Tässä Jonathan Johanssonia. Kuunnelkaa Spotifystä lisää jos nappaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti