torstai 2. helmikuuta 2012

Melissa Horn Korjaamolla

Oltiin eilen korjaamolla Svenska talande klubbenilla kuuntelemassa Melissa Hornia. Ensiksi meidän piti lähteä katsomaan Melissaa isommalla porukalla, mutta lopulta mentiinkin vain kahdestaan. Oli oikeastaan aika kiva mennä kerrankin kahdestaan keikalle, koska niin usein sinne tulee lähdettyä porukalla...  (Tai usein ja usein. Aika harvoin me käydään ylipäätänsä keikoilla. Ois kiva käydä enemmänkin!)


Rakastan korjaamon miljöötä! Etenkin sitä raitiovaunusalia jossa baari on. Nytkin tunnelma oli huippu. Ihanan rento meininki ja tosi paljon ihmisiä. Mun ei varmaan erikseen tarvitse sanoa ääneen, miksi erityisesti nautin juuri tästä Svenska talande klubbenin keikasta ;)


Keikkaletti kuntoon. Matkalle mukaan pääsi myös vanha, kirppikseltä ostettu rahastajan laukku.





Melissa on 24-vuotias ruotsalaisartisti. Hän sekä sanoittaa, säveltää, että säestää. Nainen ja kitara onkin ehkä vähän harvinaisempi paketti keikkalavoilla kuin mies ja kitara. Musiikki on ihanan rauhallista ja melodista. Moni sanoisi varmaan, että soveltuu hiljaiseksi taustamusiikiksi. Mulle se soveltuu kyllä muuhunkin.


Mä tiedän, että nää pokkarilla otetut kuvat on jäätävän huonoja Mulla onkin projektina heti kun aikaa liikenee, opetella käyttämään meidän järkkäriä. Oon vaan ehkä maailman epäteknisin ihminen, joten se vaatii kamera-mentoroijalta hieman hermoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti