sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Sunnuntaikävely

Mulla on kestänyt ikuisuus siitä kun oon viimeksi päivittänyt blogia. Olen tosi pahoillani. Ohjelma on vaan viimeaikoina ollut aika hurjaa plus gradunteon kunniaksi mun kone kosahti. Nyt viikon hiljaiselon ja ehkä noin 100000 käynnistämisyrityksen jälkeen se ihme kyllä heräsi henkiin! Saa nähdä kuinka kauaksi aikaa.

Tänään syötiin myöhäinen brunssi M:n kanssa ja lähdettiin Kaivariin kävelylle. Ihan mieletön sää, mutta ihan mielettömän kylmä. Tuntu, että aivot jääty merituulessa. Ja tapani mukaan, en taaskaan oikein osannut pukeutua sään mukaan vaan henkisesti liihottelin jo kevätlaitumilla, vaikka tuuli puski kuin viimeistä päivää.

Käveltiin Kaivariin ja takas Mattolaiturin ja ursulan kautta ja pysähdyttiin kippaamaan kaakaot. Harjoittelin samalla htc:n instagrammin käyttöä.













Lauantaina perehdytimme ystäväni kanssa mun ja M:n kummitytön (5 kk) kirpputorien ja shoppailun ihmeelliseen maailmaan. Lähdimme jo aikaisin liiikkeelle, mutta saalis jäi laihaksi. Ostin yhden satiinisen, olkaimettoman, Vilan topin. Hinta tosin ei ollut huimaava. Vain 1,5e ! 

Sen jälkeen tulimme meille laittamaan brunssin pöytään ja herkuttelimme monta tuntia turinoiden. Mikään ei kyllä tuntunut sillä hetkellä paremmalta kuin laiska vapaapäivä, hyvä ystävä ja hyvät keskustelut. Illalla näin vielä toista kaveria leffan merkeissä ja M:n palatessa kotiin käperryttiin jo ajoissa nukkumaan.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti