lauantai 28. huhtikuuta 2012

Kirppislöytöjä...

Rakastan kirppareita! Olen rakastanut niitä ihan pienestä pitäen ja ne ovat tuoneet paljon iloa moneen moneen viikonloppuaamuun. Tukholman ja Pariisin kirppareita olen kiertänyt, mutta haaveena olisi päästä joskus jollekkin valtaisalle kirpparille vaikka Berliiniin tai Amsterdamiin. Pariisin kirppis ainakin oli totaalinen pettymys. 


M aina naureskelee ettei näe mua koskaan yhtä pirteänä ja AJOISSA liikenteessä kun silloin kun lähden koluamaan kirppareita. On kieltämättä ihanaa herätä lauantaiaamuisin vähän seiskan jälkeen, häippästä hiljaa kirpparille ja hipsia sitten jo kymmenen jälkeen kotiin aamupalalle M:n kanssa. Tai joskus käy niinkin, että päädyn vielä uudestaan sänkyyn :D


Silloin kun asutiin vielä kolmen tytön kommuunissa, oli ihan parasta lähteä kaikki kolme (joskus vielä miehineen) kirpparille ja syödä sitten yhdessä aamupalaa. Onneksi tosi monet mun kavereistakin on kirppisorientoituneita.


Tässä viime viikonlopun saalista.



Vaalean lila Vilan mekko, 3e, hopeiset (mulle todella isot, saa nähdä jääkö ne kaappiin seisomaan) korvikset 1e ja Zaran leopardikuosinen tunika ihanilla hihoilla, 3e.





1 kommentti: