tiistai 3. huhtikuuta 2012

Suklaan ja väsymyksen korrelaatio

Hei rakkaat lukijat. Olen pahoillani tästä blogi-lusmuilusta. Muuten en sen sijaan kyllä ole lusmuillut. Tänäänkin taittui työpäivä klo 8-20 ja vieläkin olen vähän flunssassa. Tosin tunnin verran kerkesin siinä välissä hengähtää kotona. Loppuviikosta aion päivitellä blogia tämän hiljaiselon edestä.

Oon huomannut, että aina kun työpäivät pitenee ja unet vähenee ja kiidän paikasta toiseen, en suinkaan koe mitään näivettymisen hetkiä, vaan päinvastoin - armoton suklaahimo nostaa päätään! Kiireisinä kausina mun suklaankulutus tuplaantuu tai triplaantuu. Väsymykseen kaipaa jotakin korviketta ja parannusta, ja verensokeria ja endorfiinejä saa hetkellisesti huijattua suklaalla. Sen takia koitankin nukkua aina tarpeeksi kun se on mahdollista :D

Harmi vain, en koskaan koe omakseni tuollaisina hetkinö esimerkiksi piristävää  juoksulenkkiä. Muuten kyllä tykkään juosta, mutta väsyneenä en todellakaan jaksa nähdä liikunnan hyötyjä vaan se on ainoastaan tervan juontia.

Miten te "palkitsette" tai hoivaatte itseänne kun olette väsyneitä ja puhti on poissa?

Ps. Mä niin näen itseni tässä kuvassa!



1 kommentti:

  1. Hih, kivoja kuvia :D Niinhän se on, että itselläkin tuo väsymys ja stressi kulkevat käsi kädessä suklaahimon kanssa, jotenkin elimistö vaatii nopeaa piristystä ja se tapahtuu nimenomaan suklaahimon muodossa ;D Tsemppiä!


    http://manifest2materialism.blogspot.com

    VastaaPoista