torstai 22. maaliskuuta 2012

Sniif sniif ja atsiu atsiu

Viimeset pari viikkoa ovat olleet tosi hektisiä, oon tehnyt päivät gradukyselyjä noin 1-3 paikassa per päivä ja ollut illat töissä. Vapaa-ajan oon valmistellut tunteja. Haaveilin jo hetken siitä, että tulisin kipeäksi ja olisi aikaa nollata kaikkea, lukea hyviä kirjoja ja katsoa leffoja. Noh. Kipeäksi tulin kuin tulinkin, mutta kirjoista ja leffoista ei tietoakaan. Mun on pakko pitää tästä kovasta tahdista edelleenkin kiinni ja oon vaan porskuttanut eteenpäin buranan voimalla. Oon tullut nukkumaan kotiin aina mutamaksi tunniksi ja jatkanut sitten illaksi parin dropin jälkeen töihin.

Nyt kuitenkin on perjantai ja mulla on rauhassa aikaa kuumeilla ja levätä. Ja lisäksi tämä on erittäin odotettu viikonloppu, sillä mun veli palaa Chilestä puolen vuoden jälkeen!!! Oon oottanut sitä ihan hulluna!

Lähden töiden jälkeen porukoiden luokse lepäämään Robbanin hellittäväksi, lähdetään mun veljeä vastaan lentokentälle ja M tulee luultavasti myös heti omien töidensä jälkeen. Ah ihana, rauhallinen viikonloppu.



M osti Kaffista Mansikka-Champanja-Vanilja Rooibosta. Oli aika hyvää, vaikka en nyt erityisesti sieltä tunnistanut mtn champpanjan aromia, mutta mansikka kyllä maistui. Siellä oli vaikka mitä ihania kahveja ja tee-laatuja.

Minkälaisia suunnitelmia teillä on viikonloppuna? Ihanaa viikonloppua teille!






2 kommenttia:

  1. Voi sua, sulla on stressiä ja kaiken lisäksi sairastuit vielä :( Itselläni ensi vuonna projektina gradun tekeminen ja panikoin jo nyt :/ Rakastan erilaisia tee-laatuja, varsinkin vihreää teetä, siinä on paljon antioksidantteja ja pitää terveenä, tuo voisi olla ihanan makuista :) Tsemppiä ja voimia sinne!<3

    http://manifest2materialism.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! Nyt on kuumemittarin luvut jo laskussa päin...Toivottavasti meno jatkuu samana vielä huomenissa..

    VastaaPoista